logo

logo

wtorek, 28 maja 2013

Ruszamy z Akcją Maliny ! ; )) / 1


 Już dzisiaj kochane ruszamy z akcją Maliny ;) ! Będzie bardzo ciekawie , nie mogę doczekać się prezentowanych przez Was kolorów na paznokciach ;)  .



To dzisiaj na pierwszy post lakier simple BEAUTY mini w odcieniu różu ( 302 ) ;) . Lakier dość szybko schnie , lecz dla większego efektu trzeba nałożyć dwie warstwy . Dosyć długo się utrzymuje, bo aż 2-3 dni z czego jestem zadowolona . Dodam , iż przy zmywaniu zmywaczem trzeba troszkę potrzeć , bo lakier nie schodzi szybko . Jego kolor nie jest matowy , na paznokciach wygląda bardzo żywo . Pędzelek nie jest gruby i dosyć dobrze mi się nim maluje. Jednym małym minusem jest to , iż jak czegoś dotkniemy bądź stukniemy paznokciami to widać od razu małe ryski . Ale mimo wszystko POLECAM ;) 















Cena : około 5 zł .

A Wy jakie kolorki wybrałyście ? ;) 



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 komentarzy:

  1. Ale dzisiaj wszędzie kolorowo ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię różu- chyba, że taki:P
    mam z tej kolekcji chyba 5 lakierów i bardzo je lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny ten kolor:) Lubię takie odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor ;) Ja nie biorę udziału w tej akcji :D


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML