logo

logo

piątek, 7 czerwca 2013

KOLOROWE LATO na paznokciach . / 4

Dzisiaj piąteczek i przyszedł czas na post ; ) . 


Lakier Golden Rose ,lakier kojarzący mi się bardzo z latem , odcień ( 40 ) . Lakier dosyć szybko schnie , nie musimy czekać zbyt długo i możemy położyć kolejną warstwę ( ja kładę dwie warstwy dla lepszego efektu ) .
Jest on odpowiedniej konsystencji . Pędzelek nie gruby , dobrze mi się nim rozprowadza lakier na płytce paznokcia . Utrzymuje się 2-3 dni . Cena : około 5 zł.


 





  



Subscribe to Our Blog Updates!




Share this article!

9 komentarzy:

  1. lubię lakiery z Golden :)te kolory mają niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię lakiery z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kolor!
    Bardzo lubię lakiery z tej serii.
    Witam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam , witam koleżanko ;* . Ja także je polubiłam ; )) .

      Usuń
  4. Golden Rose patrze, że ma żywe kolorki ;)
    Nie używałam jeszcze z tej serii.
    Fajna pomarańczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa ja z Golden miałam kolor czerwony. I odcienie są bardzo ładne. ; ).

      Usuń

Dziękuję za wizytę na blogu oraz pozostawienie komentarza ;) . Proszę żeby nie pisać " Obserwujemy ? " , zawsze docieram do każdego bloga ;) .

Return to top of page
Powered By Blogger | Design by Genesis Awesome | Blogger Template by Lord HTML